Eilen leivoin puolukkapiirakan ja toissapäivänä kaurakeksejä.
Ruokana eilen oli lohiwokki ja riisiä by minä;)
Kuvia laitan aina kun ehin ja muistan...
See you
perjantai, 1. huhtikuu 2011
Eilen leivoin puolukkapiirakan ja toissapäivänä kaurakeksejä.
Ruokana eilen oli lohiwokki ja riisiä by minä;)
Kuvia laitan aina kun ehin ja muistan...
See you
Kommentit